Skip links

Vartotojų prašymų ir skundų nagrinėjimo tvarka

Ką turėtumėte daryti, jeigu manote, kad pažeisti Jūsų interesai?

Pirmiausia privalote raštu kreiptis į uždarąją akcinę bendrovę „Alytaus šilumos tinklai“ ir išdėstyti savo reikalavimus. Jei Bendrovė nepateiks atsakymo ar gautas atsakymas Jūsų netenkins, galėsite kreiptis į Valstybinę energetikos reguliavimo tarybą dėl ginčo nagrinėjimo.

Dėl pažeistų teisių į Bendrovę privalote kreiptis ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo dienos, kai sužinojote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės. 

UAB „Alytaus šilumos tinklai“ vartotojų prašymų ir skundų nagrinėjimo tvarka

Uždarosios akcinės bendrovės „Alytaus šilumos tinklai“ vartotojų prašymų ir skundų nagrinėjimo tvarka (toliau – Tvarka) reglamentuoja vartotojų prašymų ir skundų nagrinėjimą bei atsakymų ir informacijos teikimą Bendrovėje.

Skaityti

Valstybinė energetikos reguliavimo taryba

Taryba pagal kompetenciją teikia vartotojams jų prašomą informaciją bei vykdo vartotojų teisių ir teisėtų interesų gynimą.

Taryba nagrinėja skundus:
– dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių techninės saugos ir eksploatavimo;
– energijos kokybės reikalavimų;
– dėl prisijungimo prie energetikos objektų ar įrenginių, atsijungimo nuo jų techninių sąlygų;
– dėl energetikos įmonių atliekamo energijos tiekimo, skirstymo, perdavimo, laikymo ar neveikimo;
– dėl teisės energetikos įmonėms pasinaudoti tinklais ir (ar) sistemomis nesuteikimo;
– kitų teisės aktuose nustatytų reguliuojamos energetikos veiklos reikalavimų laikymosi.

Pavyzdinę skundo formą galite rasti čia.

Skundą galite pateikti Tarybai Jums patogiu būdu el. paštu info@vert.lt, paštu ar pristatyti tiesiogiai į Tarybą.

Skaityti