Pasikeitus patalpų savininkui ar įsigijus patalpas, dokumentus, reikalingus sutarčiai sudaryti, galite pateikti elektroniniu paštu klientai@alytausst.lt, arba atvykę į klientų aptarnavimo centrą „Mano Alytus“, adresu Pulko g. 1, Alytus.
Sutarties sudarymui reikalingi dokumentai:
- buto nuosavybę patvirtinantis dokumentas (VĮ Registrų centro Nekilnojamo turto registro centrinio duomenų banko išrašas);
- priėmimo – perdavimo aktas (jeigu pasirašėte);
- pažyma iš seniūnijos apie bute gyvenamąją vietą deklaravusių asmenų skaičių (jeigu bute nėra karšto vandens skaitiklių);
- kontaktiniai duomenys (telefono numeris, el. pašto adresas).
Atvykus į klientų aptarnavimo centrą, prašome turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Kol nepasirašytos sutartys pagal individualiai aptartas sąlygas, galioja Šilumos pirkimo-pardavimo sutarčių standartinių sąlygų aprašas (patvirtinta Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. rugpjūčio 7 d. įsakymu Nr. 1-155) bei Šilumos pirkimo-pardavimo sutarčių su buitiniais šilumos vartotojais standartinių sąlygų aprašas (patvirtinta Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. 1-173).
Tipinės sutartys: