Informacija dėl nesugeneruotų brūkšninių kodų sąskaitose už 2020 birželio mėn. suteiktas paslaugas

Informuojame, kad UAB „Alytaus šilumos tinklai“ popierinėse paštu siųstose sąskaitose už birželio mėnesį suteiktas paslaugas dėl kompiuterinės sistemos klaidos nesuformuoti ir netinkamai atspausdinti brūkšniniai kodai. Dėl šios priežasties klientams apmokėjimui už paslaugas naudojantiems popierines sąskaitas įmokų surinkimo taškuose (Maxima prekybos centruose ir Perlo terminaluose) gali šiek tiek užtrukti įmokos priėmimo procesas (operatoriams į sistemas duomenis teks įvesti rankiniu būdu). Atsiprašome visų klientų, kuriems teks susidurti su šiek tiek prailgusiu atsiskaitymo procesu. Jeigu turite senesnę mūsų sąskaitą, galite ją pateikti įmokų surinkimo vietoje prieš tai įspėjus operatorių/pardavėją apie tai, kad mokamą sumą reiks įvesti (mokamą sumą padiktuokite iš sąskaitos už birželio mėnesį sutiektas paslaugas). Operatyviam atsiskaitymui už mūsų paslaugas rekomenduojame sąskaitas apmokėti internetu sąskaitose pateiktais metodais. Klientus, sąskaitas gaunančius elektroniniu paštu, pasiekė sąskaitos su teisingai suformuotais brūkšniniais kodais ir jų atsiskaitymo procesas vyks įprastai greitai.